THE PREMIER TURKISH BANK
IN UKRAINE

Для забезпечення захисту даних Ваших платіжних карток, просимо Вас також дотримуватися наступних правил безпеки розрахунків в мережі Інтернет:

1.    Ніколи НЕ повідомляйте іншим особам CVV2/CVC2 код (три цифри на звороті платіжної картки) пароль 3-D-Secure.

2.    Завжди звертайте увагу на адресу інтернет-сайту, на якому Ви бажаєте розрахуватися карткою: вона  повинна  починатися з https://, а не з http://.

3.    При переході з сайту, який починається з https:// на сторінку, що починається з http://  НЕ слід вводити дані платіжної картки.

4.    При реєстрації на Інтернет-сайтах встановлюйте паролі, які не пов’язані з днем Вашого народження або іншими персональними даними, з метою уникнення можливості їх підбору.

5.    Перед здійсненням операцій з використанням платіжної картки в мережі Інтернет встановіть на картку відповідні ліміти на суму операцій.

6.    Роздруковуйте і зберігайте копії підтвердження Ваших замовлень через ІнтернетЯкщо при введені  CVV2/CVC2 коду, цифри НЕ маскуються, бажано відмовитися від проведення операції на даному сайті.

7.    Якщо після проведення операції з’явився чистий (білий) екран з написом «Операцію відхилено» (або без нього) – терміново заблокуйте картку через службу підтримки Банку та надайте адресу сайту для перевірки операції співробітниками Банку. 

8.    Ні в якому разі НЕ надавайте персональну інформацію та/або реквізити Вашої картки у відповідь на будь-які електронні листи. Ні в якому разі НЕ переходьте на запропоновані у цих листах Інтернет-адреси. Якщо Ви отримали такий лист, будь ласка, сповістіть про це банк.

Важливо! Пам'ятайте, що представники Банку ніколи не запитують реквізити платіжних карток за телефоном та в електронних листах від Банку.  

За будь-якої підозри, що дані Вашої платіжної картки стали відомі стороннім особам або необачливо були залишені/введені на сумнівних Інтернет-сайтах – терміново сповістіть про це службу підтримки Банку за номерами 0 800 501 800, 0 800 504 450, (044) 365 00 19 або (044) 247 38 38 та заблокуйте картку для попередження можливих фінансових втрат.

Технологія безпечних розрахунків в Інтернеті – 3-D Secure

АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК»  піклується про безпеку платежів своїх Клієнтів, тому автоматично та безкоштовно підключає технологію 3-D Secure за всіма картками, емітованими Банком.

При здійсненні оплати он-лайн, крім стандартної та необхідної інформації, запитується додатковий одноразовий пароль, що надається Банком в інформаційному повідомленні на номер телефону, зареєстрований в Банку.

На сайтах, що підтримують 3-D Secure, є відповідна позначка.

Якщо Вам не надходить повідомлення з кодом:

Якщо екранні форми за послугою 3-D Secure потребують введення одноразового цифрового паролю, а він не надходить на Ваш мобільний телефон, будь ласка, переконатися в тому, що:

- Ваш мобільний телефон включений, рахунок не заблокований, і Ви перебуваєте в зоні прийому сигналу оператора зв'язку;

- у вас достатньо вільного місця SIM-карти для прийому нових SMS-повідомлень (при необхідності, видаліть, будь ласка, старі SMS);

 - Рахунок не заблокований, Ваш тарифний план передбачає отримання SMS-повідомлень і підключений роумінг (якщо Ви перебуваєте за межами домашньої мережі).

Якщо всі ці умови виконуються, будь ласка, повторіть спробу оплати або зателефонуйте на телефони Служби підтримки Банку, які зазначено на звороті Вашої картки.

Якщо інтернет-магазин не підтримує технологію 3-D Secure (на сайті інтернет-магазину не розміщені логотипи Verified by MasterCard® SecureCode ™), провести платіж можна, вказавши реквізити карти, які запитує інтернет-магазин. При цьому платіж не буде захищений технологією 3-D Secure.