THE PREMIER TURKISH BANK
IN UKRAINE

Правила безпечного користування Вашою карткою:

·         Зберігайте ПІН-код картки в таємниці.

·         Якщо у Вас виникли підозри, що Ваш ПІН-код відомий іншим особам, Ви можете зателефонувати до служби підтримки АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» та скористатися послугою повторної генерації ПІН-коду у вигляді SMS-повідомлення нового ПІН-коду або самостійно змінити його в банкоматній мережі АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» та Банку-партнеру АТ «Укрексімбанк».

·       Не передавайте свою картку для користування іншим особам та не повідомляйте її реквізитів (номер картки, ім’я та прізвище власника, термін дії, ПІН-код та код CVC2/CVV2).

·         Замовте послугу SMS-повідомлення — це оперативний контроль за коштами на Вашому рахунку. На Ваш мобільний телефон будуть приходити SМS-повідомлення про будь-які операції, що здійснюються по Вашій платіжній картці.

·         Якщо картку загублено або викрадено:

Необхідно негайно заблокувати Картку, зателефонувавши до служби підтримки за номерами 0 800 501 800, 0 800 504 450, (044) 365 00 19 або (044) 247 38 38 або при необхідності, внести Картку до міжнародного «стоп-списку».

Зверніть увагу! Витрати, що пов’язані з операцією блокування, внесення до міжнародного «стоп-списку» покладаються на Держателя. Блокування Картки здійснюється за дзвінком Держателя (за умови, якщо Держатель вірно називає Кодове слово). У випадку, якщо Держатель не може назвати Кодове слово або називає невірне Кодове слово, Банк або визначена Банком юридична особа має право не приймати телефонну заяву про блокування Картки, а моментом отримання заяви про блокування Картки (Втрату Картки) є час та дата отримання Банком письмової заяви Держателя.

Якщо Ви забули чи загубили ПІН-код:

           Ви можете зателефонувати на гарячу лінію АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» та скористатися послугою повторної генерації ПІН-коду у вигляді SMS-повідомлення нового ПІН –коду                 0 800 501 800 або (044) 365 00 19.