Провідний турецький банк
в Україні

Шановний клієнте!

Ми цінуємо Вашу довіру та вдячні, що обрали саме АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК».

Надання послуг найвищої якості є головним зобов’язанням АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» перед своїми клієнтами, тому для нас дуже важливо знати Вашу думку щодо обслуговування в нашому банку. Якщо у Вас виникли зауваження, пропозиції щодо якості обслуговування, будь ласка, повідомте нас про це, обравши один з наступних каналів:

1. Для подання усних звернень – ви можете звернутись до уповноваженого клієнтського менеджера або начальника управління по роботі з клієнтами або його заступника за телефонами

044 365 00 06 – відділ клієнтських менеджерів

044 365 00 05 – начальник управління по роботі з клієнтами

Графік прийому звернень:

З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 та до 17:00 в п’ятницю

2. Для подання електронних звернень, будь ласка направляйте звернення:

-          використовуючи сервіс «Зворотного зв’язку» на офіційному сайті Банку за посиланням: https://www.creditwest.ua/uk/contact-us/feedback/

або

-          на електронну адресу: info@creditwest.ua

В електронному зверненні також має бути зазначено Вашу електронну поштову адресу, на яку може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з Вами.

Графік прийому електронних звернень цілодобово

3. Для подання письмових, офіційних звернень, будь ласка направляйте на поштову адресу м. Київ, вул. Леонтовича 4, літера «А,А1» отримувач АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК»

При оформленні офіційного звернення необхідно вказати наступні данні:

прізвище, власне ім’я, по батькові; місце проживання; суть питання, пропозиції, зауваження, позитивні відгуки;

підпис заявника; дата звернення

Строк розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження

  • Для організації особистого прийому керівництвом Банку, звертайтесь за телефоном 044 365 00 01

Графік прийому звернень:

З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 та до 17:00 в п’ятницю

Гаряча лінія НБУ для звернення громадян 0 800 505 240

Захист прав споживачів фінансових послуг - звернення до НБУ щодо розгляд скарг споживачів фінансових послуг.

Статус обробки звернення або скарги можна дізнатись за телефоном 044 365 00 05. Уповноважена особа – Начальник управління по роботі з клієнтами або особа, яка тимчасов виконює його обов’язки.


ВІДКРИТИ РАХУНОК Депозит до 17%