Провідний турецький банк
в Україні

Шановний клієнте!

Ми цінуємо Вашу довіру та вдячні, що обрали саме АТ «Кредитвест Банк».

Надання послуг найвищої якості є головним зобов’язанням АТ «Кредитвест Банк» перед своїми клієнтами, тому для нас дуже важливо знати Вашу думку щодо обслуговування в нашому банку. Якщо у Вас виникли зауваження, пропозиції щодо якості обслуговування, будь ласка, повідомте нас про це, обравши один з наступних каналів:

  • Для подання усних звернень – ви можете звернутись до відповідального клієнтського менеджеру або начальника управління по роботі з клієнтами або його заступника за телефонами

044 365 00 06 – відділ клієнтських менеджерів

044 365 00 05 – начальник управління по роботі з клієнтами

Графік прийому звернень:

З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 та до 17:00 в п’ятницю

Для подання електронних звернень, будь ласка направляйте на електронну адресу info@creditwest.ua або викорустовуючи сервіс зворотнього зв’язку на сайті банку

Графік прийому цілодобово

  • Для подання письмових, офіційних звернень, будь ласка направляйте на поштову адресу м. Київ, вул. Леонтовича 4, літера «А,А1» отримувач АТ «Кредитвест Банк»

При оформленні офіційного звернення необхідно вказати наступні данні:

призвіще, ім’я, по батькові; місце проживання; суть питання, пропозиції, зауваження, позитивні відгуки;

підпис заявника; дата звернення

  • Для організації особистого прийому керівництвом Банку, звертайтесь за телефоном 044 365 00 01

Графік прийому звернень:

З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 та до 17:00 в п’ятницю

 

Гаряча лінія НБУ для звернення громадян 0 800 505 240

Захист прав споживачів фінансових послуг - звернення до НБУ щодо розгляд скарг споживачів фінансових послуг.

Статус обробки звернення або скарги можна дізнатись за телефоном 044 365 00 05. Відповідальна особа – Начальник управління по роботі з клієнтами або особа, яка тимчасов виконює його обов’язки.