Провідний турецький банк
в Україні

Міри безпеки під час користування банкоматами

Пропонуємо Вашій увазі продовження серії статей КРЕДИТВЕСТ БАНКУ, присвячених безпеці розрахунків платіжними картками.

Дотримання приведених нижче порад допоможе звести ризик при використанні банкомату до мінімуму:

  1. Перш ніж підійти до банкомату, огляньте навколишній простір. У випадку знаходження поблизу підозрілих людей, скористайтеся іншим банкоматом.
  2. Перед користуванням банкоматом оглянете його зовнішній вигляд, переконайтесь, що банкомат працює: на екрані наявна реклама банківських продуктів, акцій або напис «Вставте картку».  Якщо Ви виявите будь-які сторонні приладдя, предмети, дроти, сліди конструктивних змін, і на екрані банкомату немає ніяких попереджень - скористайтеся іншим банкоматом.
  3. Будьте особливо обережні, якщо хтось сторонній пропонує біля банкомату допомогу, навіть, якщо у Вас виникли проблеми із проведенням операції. Не набирайте пін-код на очах в "помічника", не повідомляйте сторонній особі пін-код, не дозволяйте себе відволікти, тому що в цей момент шахраї можуть забрати з банкомату Вашу картку або видані кошти.
  4. Якщо біля банкомату за Вами виникла черга, переконаєтеся, що ніхто не може побачити Ваш пін-код.
  5. При введенні пін-коду перебувайте як найближче до банкомату.
  6. Вводіть пін-код тільки після того як банкомат попросить Вас про це.
  7. Будьте уважні при наборі пін-коду: якщо Ви три рази введете його неправильно, Вашу картку буде заблоковано. Для розблокування картки зателефонуйте до служби підтримки клієнтів КРЕДИТВЕСТ Банку за тел. 0 800 501 800 (безкоштовно по Україні) та 044 569 91 03 у робочі дні з 9:00 до 18:00 або  Банку-партнеру АТ «Укрексімбанк» за тел. 0 800 50 44 50 (безкоштовно по Україні) та 044 247 38 38 цілодобово (24/7).
  8. Звертаємо Вашу увагу, що сума одноразового зняття готівки може бути обмежена банком, що обслуговує банкомат. У таких випадках, для отримання бажаної Вами суми, проведіть операцію зняття готівки декілька раз.
  9. Завжди зберігайте всі роздруковані банкоматом чеки.
  10. Якщо Вам здається, що банкомат працює неправильно, натисніть кнопку "скасування", заберіть свою картку та скористайтесь іншим банкоматом. Якщо проблеми виникли після моменту введення суми, не відходьте від банкомату доти, поки не переконаєтесь в завершенні операції, відмові у видачі або появі на екрані запрошення провести нову операцію.
  11. Не забувайте забирати картку після здійснення операції в банкоматі.